۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه


اعدام سیا سی ها در ایران ادا مه دارد و دست این حکو مت به خون حسین خضری ها الو ده است


سا زمان همبستگی ملی جو انان ایران(انگلستان)سید عزت الله رشمه ای دبیر اول سو ئد

seyed ezatollah rashmi



    حسین خضری جاودانه شد.شهادت این جوان سربلند و آزاده کرد را به تمامی آزادگان و مبارزین راه آزادی بویژه به خانواده محترم این شهید استوار تسلیت عرض می نمائیم.
    ولی متاسفانه خبراعدام حسین خضری آنگونه که ضرورت ایجاب می کرد، رسانه ای نشد.
    آنقدر که به اصطلاح فعالان حقوق بشر، روی دوستانشان دردفاتر حقوق بشر در ژنو و سایر شهرها متمرکز شدند و اعتراض کردند و برای صدور بیانیه حمایتی به هر اقدامی دست زدند.از تعداد اعدامی های مردم کردستان و نیز زندانیان سایر شهرهای تورک نشینی چون تبریزآماردرستی به این سازمان ارائه ندادند. و برای لغو احکام زندانیان تورک آذربایجانی و نیز دررابطه با اعدام کسانی چون حسین خضری نخواستند تا زیاد وقت و انرژی از خود صرف کنند.
    این شیوه خودی، غیر خودی کردن افراد متاسفانه در بسیاری از جاها به چشم می خورد.من به نوبه خود از این شیوه انحرافی به اصطلاح حمایت از افراد دستگیرشده و زندانی اعلام انزجار می کنم.
    به نظرمن این درست نیست که فعالان روی یک فرد خاص مثل سکینه محمدی آشتیانی ،نسرین ستوده ، شیوا نظرآهاری و غیره متمرکز باشند. چرا که وقتی همه نیروها برای افراد خاصی متمرکز می شوند دیگرانی چون حسین خضری در دوزخ اهریمنی رژیم به جای او مورد شکنجه ، تجاوز، اعدام و حتی سنگسار قرار می گیرند.
    چنانکه در طی چند هفته گذشته ما شاهد سنگسار، اعدام ، شکنجه و زندانی شدن افراد گمنامی بودیم که بر عکس دیگرانی که موضوع آنها در سطح جهانی مطرح شد ،اخبار آنها بازتاب چندانی نداشت.

    لازم به توضیح است البته این مطرح شدن ها بعضا به مثابه بازی سیاسی کشورهای غربی با دیکتاتوری مذهبی در ایران محسوب می شود. مثل حکایت رسانه ای شدن سنگسار سکینه محمدی آشتیانی درزندان تبریز که در سطوح بسیار بالایی به یک موضوع جهانی تبدیل شد.
    به نظر من در اعدام حسین خضری فرزند مبارز کردستان همه ما فعالان سیاسی اعم از فعالان در عرصه حقوق بشر، ژورنالیست ها ، اعضاء احزاب و سازمان های سیاسی وغیره مقصریم.
    امیدوارم مرگ سرخ شهید حسین خضری فرزند دلیر کردستان، تلنگری باشد به همه کسانی که افراد را به شیوه انحصارگرایانه خودی و غیر خودی می کنند.
    حسین جان، مبارز بی بدیل عرصه ی پیکار با شب پرستان، راهت ادامه دارد. ما ملل تحت سلطه ی ایران به تو افتخارمی کنیم ودرامتداد راه سرخت به فردای روشن صلح، آزادی، سوسیالیسم و فدرالیسم خواهیم رسید.
    مستبدان مذهبی باید بدانند که با امنیتی کردن فضای داخل کشور ، با سرکوب و کشتار وحشیانه بهترین فرزندان مردم ایران ، مبارزات توده ای پایان نمی گیرد.
    حسین روح بی قرار و سربلند عرصه کوهساران کردستان، مطمئن باش خون پاک شما و همه شهیدان دیگر گم نمی شود. پیروزی نزدیک است. زنده باد آزادی. زنده باد سرافرازی.


هیچ نظری موجود نیست: