۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

فردی که به قتل دکترعلیمحمدی اعتراف کرده، قهرمان بوکس وعضو سپاه پاسداران است





فردی که"اعتراف" به قتل دکترعلیمحمدی
کرده، قهرمان بوکس وعضو سپاه پاسداران بوده است
یک کارشناس امور ایران "نیما نیما" فاش ساخت فردی که با نام مجید جمالی فش در تلویزیون دولتی ایران "اعتراف" کرد که جاسوس اسرائیل و مسؤول قتل دکتر مسعود علیمحمدی بوده، در تیم "کیکباکس" ایران عضویت داشته، در سپاه پاسداران خدمت کرده و از مداحان و حامیان پر سروصدای رژیم بوده است. روزنامه های ورزشی استرالیا نیز تصاویری از حضور جمالی در مسابقات بوکس آسیا را در گذشته منتشر ساخته بودند.
تلویزیون دولتی ایران که در تهیه و پخش "اعترافات" تجربه گسترده ای دارد، در چند نوبت برنامه هائی با حضور مجید جمالی فش پخش کرد که در آن ها او به تفصیل تعریف می کند که چگونه به استخدام "موساد" در آمد، پنجاه هزار دلار پول گرفت و قتل علیمحمدی را ترتیب داد.
آگاهان گفتند: بسیاری از جزئیاتی که در این "اعترافات" در مورد اسرائیل گفته شده، خیالبافی بوده و نمی تواند با واقعیات این کشور وفق دهد. همچنین یادآوری شده که در گذشته نیز افرادی در تلویزیون ظاهر شده و در مورد قتل های سیاسی به "اعترافات" پرداخته اند، که در واقع بازیگرانی بوده اند که از جانب خود رژیم مامور به عهده گرفتن مسؤولیت این جنایات شده بودند.
(مستطیل)روی جلد هفته نامه ورزشی با عکس جمالی

"نیما نیما" از کارشناسان امور ایران، امروز (شنبه 25 دی ماه – 15 ژانویه 2011) در گزارشی نوشت: اطلاعاتی که به دست آورده نشان می دهد که مجید جمالی فش در گذشته عضو تیم ملی kickboxing ایران بوده و چند بار به عنوان قهرمان بوکس ایران، در مسابقات آسیائی و جهانی شرکت کرده است.
در ادامه این گزارش آمده است که جمالی در تابستان سال گذشته (ژوئن 2009) همراه با تیم ملی ایران، برای شرکت در مسابقات جهانی رهسپار جمهوری آذربایجان شد.
یک مجله ورزشی چاپ استرالیا چندین عکس از مسابقات جمالی و دیگران در آذربایجان منتشر کرد و همچنین عکس چند ورزشکار را روی جلد خود به چاپ رساند که عکس جمالی و نام او در وسط صفحه دیده می شود.


نام مجید جمالی و شرح کوتاهی درباره زندگی او در برخی نشریه های ورزشی در اینترنت قابل دسترسی است. به موجب این نشریات، جمالی در سال 1357 در تهران زاده شده و دوران خدمت خود را در سپاه پاسداران گذرانده و از سال 2008 یکی از طرفداران پر سروصدای احمدی نژاد بوده است.
نیما نیما در گزارش خود یادآوری کرده که به دنبال تظاهرات سال گذشته در اعتراض به نتایج تقلبی ریاست جمهوری، فاش گردید که سپاه پاسداران و بسیج افراد تحت خدمت خود و همچنین آنانی را که دوره خدمتشان به انجام رسیده، مامور سرکوب تظاهرات خیابانی کرده است.

در گزارش های دیگر گفته شده بود که فدراسیون های ورزشی تکواندو، جودو، کاراته و کونگ فو در ایران نیز در این رابطه با نکوهش فدراسیون های ورزشی بین المللی روبرو شده اند.
نیما نیما ارزیابی می کند که احتمال دارد جمالی فش توسط گروهی از افرادی که در حکومت اسلامی ایران از آن ها با عنوان "گروه خودسر" نام برده شده، وارد این بازی گردیده بود و اکنون تصمیم گرفته اند برای حفظ آبروی وزارت اطلاعات و کل رژیم او را قربانی کنند.
این تحلیگر امور ایران یادآوری کرده که پس از قتل های زنجیره ای دهه نود میلادی در ایران نیز سناریوی مشابهی از جانب وزارت اطلاعات به اجرا گذاشته شد. در آن سال ها فروهرها و دو تن از نویسندگان سرشناس ایران به وضع فجیعی به قتل رسیدند.

هیچ نظری موجود نیست: