۱۳۹۰ خرداد ۱۹, پنجشنبه

حمله مردم به جان آمده به آخوندها و مزدوران رژیم


سایت حکومتی الف: امام جماعت مسجد انصار الحسین (ع) تهران در اثر ضربه‌ یکی از اراذل چشم چپش را از دست داده است به طوری که پزشکان بیمارستان لبافی نژاد مجبور به تخلیه چشم او شدند.
حجت الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری به مهر گفت: روز دهم اردیبهشت ماه امسال در محدوده خیابان 30 متری نیروی هوایی دختر و پسری را دیدم که پس از نهی از منکر به آنها، پسر جوان به من فحاشی کرد. اهمیتی ندادم و به راهم ادامه دادم ولی پسر جوان به سمتم حمله ور شد و با مشتش به صورتم زد.
وی با بیان اینکه حدس می زنم پسر جوان وسیله ای در دست داشت و با آن به چشم چپم ضربه وارد کرد گفت: ضربه به حدی بود که دیگر متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و فقط فریاد می زدم که چشمم کور شد.

حجت الاسلام مصطفوی گفت: پس از این حادثه به بیمارستان لبافی نژاد منتقل شدم و در روز یازدهم اردیبهشت ماه به دلیل شدت ضربه و جراحت، پزشکان چشم چپم را تخلیه کردند و اکنون از چشم مصنوعی استفاده می کنم.
گفتنی است روز 16 خرداد ماه نیز حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که برای نجات یک دختر جوان از چنگال دو نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرد (و بشدت تنبیه شد)، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفت ولی با عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌ اکرم(ص) خطر تخلیه چشم او برطرف شد.

ضرب و شتم يك آمر به معروف، اینبار در ورامين

سایت حکومتی الف: دو شرور در ورامين با حمله به يك آمر به معروف در ورامين وي را به‎شدت مجروح كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، شب گذشته ايوب ملكي كه از نمازگزاران مسجد المهدي(عج) و مربي احكام نوجوانان مسجد است حين بازگشت از مسجد با خواهش‌هاي دختر جواني از اهالي محله مواجه مي‌شود كه درخواست مي‌كند به دليل مزاحمت‌هاي دو جوان كه در كمين وي هستند او را تا منزل مشايعت كند.
پس از اين اقدام در راه بازگشت دو جوان مزبور به ويژه «ش» ضمن سد راه ايوب ملكي به وي فحاشي و هتاكي كرده و وي را داروغه خطاب مي‌كند و ملكي در مقابل اين دو شرور را ارشاد مي‌كند.
اين اشرار در ادامه با وی درگير و ضمن فحاشي وي را مضروب مي‌كنند و با چماق به اين آمر به معروف حمله كرده و وي را از ناحيه پا و سر به شدت مجروح و روانه بيمارستان مي‌كنند.

هیچ نظری موجود نیست: