۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

نامه مهدي كروبي خطاب به فرزندش

سحام نيوز: مهدي كروبي در نامه اي به فرزندش حسين؛ طي نامه اي مواردي را با وي پدرانه در ميان گذارده است. به گزارش سحام نيوز و به نقل از صفحه فيس بوك شخصي حسين كروبي، در بخشي از اين نامه آمده است: “يقين داشته باشيد اين دوران سخت و دشوار پايان خواهد يافت. زشتي و شرمندگي مي ماند براي افراد و مسئوليني كه ظلم مي كنند و بر خلاف قانون و شرع حقوق مردم را پايمال مي نمايند. ”
متن كامل اين نامه بدين شرح است:
نزديك به شش ماه است كه هنوز موفق به ديدار پدرم نشده ام تا وي را حتي براي دقايقي ببينم. خواستم تا در آستانه اين ماه رمضان از پدرم يادي كرده باشم . پدري كه مانند مهندس موسوي و همه زندانيان سياسي دچار كينه و عداوت ماموران امنيتي قرار گرفته اند. اميدوارم در اين ماه، زندانيان سياسي همچون احمد زيدآبادي، محمد داوري، عبدالله مومني، عيسي سحرخيز و بهاره هدايت و بسياري ديگر از زندانيان و نيز گمنامان در بند كه به ناحق دچار ظلم ظالمين شده اند هرچه زودتر آزاد شده و مسببان اين ظلم در اين ماه رحمت و توبه از درگاه خداوند طلب بخشش كنند و به عقلانيت و انسانيت بازگردند.
اين متن نامه اي است كه پدرم چند ماه قبل براي من نوشته بودند. متاسفانه در آن ايام، رسانه هاي جريان حاكم با شايعه پراكني، خبر خروج من از كشور و پناهنده شدن در كشوري امن را منتشر كرده بودند. اين خبرها توسط ماموران به گوش پدرم رسيده بود و ايشان چون نگران جو سازي و سوء استفاده جريان حاكم بودند، طي نامه اي به من در اين خصوص ابراز نگراني خود را اعلام كردند.
بسمه تعالي
فرزند عزيز و نور چشمم حسين كروبي
سلامتي شما و خانواده محترم و فرزندان عزيز زهرا خانوم و احمد جان را از خداوند منان خواستارم. انشاله از همه خطرها مصون و محفوظ باشيد. يقين داشته باشيد اين دوران سخت و دشوار پايان خواهد يافت. زشتي و شرمندگي مي ماند براي افراد و مسئوليني كه ظلم مي كنند و بر خلاف قانون و شرع حقوق مردم را پايمال مي نمايند. با توكل به خداوند بزرگ در كنار خانواده و فرزندان باشيد و در خصوص ملاقات با پدر، هرگونه صلاح مي دانيد عمل نماييد و از مسافرت به خارج از كشور حتما پرهيز نماييد زيرا مصلحت نيست و مطمئن باشيد ندامت و پشيماني جبران ناپذيري دارد.
مهدي كروبي

هیچ نظری موجود نیست: